תגידו דיקטטורה, תגידו הפיכה, רק אל תגידו כיבוש
הארץ
Nava Rozolyo🤸🏻♀️🤭🥑🌎 on Twitter
“ערוץ ההסתה פייק-14 @Now14Israel הגיע אתמול לשפל חדש 😡😡 פאנליסט התוכנית "הפטריוטים" (בדיחה טובה) ארי שמאי, המסית הידוע לשמצה, אמר אתמול בתוכנית בשידור חי (ולא בפעם הראשונה), שהגיע הזמן לשחרר את יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז״ל. ומה שיותר מפחיד- האמירה המטורפת שלו זכתה…”
"הגיע הזמן לשים לזה סוף": האם נמצאה הנוסחה לסיום שנאת החינם?
די לשנאת חינם, הפסיקו עם ההכללות וגזענות והתמקדו במעשים ולא באנשים: מנכ"ל ארגון הזכויות בצלמו על משמעות תשעה באב בתקופה אותה עוברת מדינת ישראל
"ואהבת": פרשת השבוע "ואתחנן" מזווית קצת אחרת
רצה הגורל ונזרקנו לאותו סיר קוסמי ובכל אחד ואחת מאיתנו יש קצת מזה וקצת מזה ובעיקר את המרכיב המשותף שמוביל אותנו מזה אלפי שנים להתגלגל שוב ושוב זה לזרועותיו של זה. פרשת "ואתחנן" מצווה עלינו לזכור את המרכיב הזה כי בלעדיו אין לנו זכות קיום
ארנון סגל לא רוצה ש"גויים ימותו כי טפי עליהם." והוא לא מזלזל בקדושת חיי הלא יהודים. אני מאמינה שצמד המילים "עליונות יהודית," גורמת לו לצמרמורת קרה בגוף. הוא לא שם. אנחנו לא שם. יש דרך מצויינת להבין את המוטיבציה שלו: אם חלילה האח הקטן שלכם היה זקוק לתרומת כלייה כדי לחיות, למי… https://t.co/XsdEuh3SF2
במקום לשאול מה נכון למדינה עלינו לשאול מה חשוב לנו כדי לחיות כאן
מה לא עשינו כדי להילחם בחקיקת ההפיכה המשטרית. איפה לא הפגנו? נגד מי לא מחינו? באיזה איומים לא נקטנו? עשינו את כל מה שיכולנו, וזה לא עזר. מה אפשר ללמוד מזה? מה שאני טוען כבר זמן רב: אנחנו נלחמים את המלחמה הלא נכונה.
למפגינים בקפלן אולי יש דרכון אחר, אבל אין להם ארץ אחרת
הארץ
אחרי כמה שעות הבנתי למה ואיך נהפך איתמר בן גביר לכוכב של הצעירים
***
הימין שוכח את סרבנותו במלחמת לבנון השנייה
הארץ
רבין לפני הסכם אוסלו: יש מעט מחויבות מצד הפלסטינים, לא בטוח שהם יתנערו מהטרור
הארץ